Tiedotus

Kaikilla TKO-älyn keskustelukanavilla tulee noudattaa järjestön yleistä keskusteluohjesääntöä

tkt-announcement

TKO-älyn toiminnasta pysyy parhaiten perillä seuraamalla Telegramin tkt-announcement-kanavaa

TKO-äly2024

TKO-älyn virallinen keskustelukanava TKO-äly2024 sisältää keskustelua laidasta laitaan.

Muut Telegram-kanavat

TKO-älyllä on monta virallista ja epävirallista Telegram-kanavaa. Ne on listattu täällä.

Sähköpostilistat

Listalle liitytään lähettämällä viesti osoitteeseen <listan nimi>-join ät tko-aly.fi, esimerkiksi jasenet-join ät tko-aly.fi. Viestin otsikolla ja sisällöllä ei ole väliä.

Listalta poistutaan samaan tapaan lähettämällä viesti osoitteeseen <listan nimi>-leave ät tko-aly.fi.

Jäsenlista

TKO-älyllä on virallinen sähköpostilista jäsenilleen: jasenet ät tko-aly.fi. Listalla tiedotetaan TKO-älyn toiminnasta, yhdistyksen kokouksista ja myös satunnaisista muista tietojenkäsittelytieteen opiskelijoita koskettavista asioista.

Listan nimi on jasenet.

Rekrylista

TKO-älyn rekrylistalla välitetään tietoa avoinna olevista työpaikosta sekä ilmoituksia gradu- ja harjoittelupaikoista.

Listalle lähettävät viestit tulee lähettää osoitteeseen yritysvastaava ät tko-aly.fi

Listan nimi on rekry.

Vapaa-aika -lista

Osoitteessa vapaa-aika ät tko-aly.fi on vapaampi tiedostuslista. Sinne välitetään sähköposteja pienemmällä kynnyksellä kun jäsenlistalle.

Listan nimi on vapaa-aika.

Osaston sähköpostilistat

Lisää infoa tulossa!

Some

TKO-älyllä on sivu Instagramissa.

TKO-älyllä on sivu TikTokissa.

TKO-älyllä on sivu Facebookissa.

IRCnet

TKO-älyn löytää IRCnetistä kanavalta #tko-äly2024